انواع کولرآبی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انواع کولرآبی
نوشته شده در شنبه 19 فروردين 1402
بازدید : 75
نویسنده : soli

انواع کولر آبی


با انواع کولر آبی بیشتر آشنا شوید


کولرهای آبی به طور کلی به دو دسته تقسیم میشود:


کولرهای آبی ثابت و کولرآبی پرتابل

 

کولرآبی پرتابل: 


کولرهای آبی پرتابل همانطور که ار نام آنها مشخص است قابل جابجایی هستند.این نوع از کولرهای آبی نیازی به کانال کشی ندارند.و قابل استفاده در فضاهای کوچک مثل اتاق هستند. تامین آب این کولرها میتواند هم بصورت دستی و هم بصورت اتصال به شیر آب صورت پذیرد.
در مدل های جدید کولر آبی پرتابل بجای پوشال از پدهای سلولزی استفاده شده است که در مقایسه با کولر آبی پوشالی راندمان بیشتری دارد و رسوب و شوره نمیگیرند.


عملکرد کولرآبی پرتابل در نحوه خنک سازی همانند کولرآبی پوشالی از طریق تبخیر آب صورت میگیرد.
کولرهای آبی پرتابل در انواع مختلف رومیزی،پایه دار و بدون پایه عرضه میگردند.

 

کولر آبی ثابت

 

کولرآبی ثابت:

این دسته از کولرهای آبی در واقع همان کولرهایی با ابعاد بزرگ هستند که معمولا در پشت بام خانه ها،حیاط و یا در تراس مشاهده کرده اید مکانیسم خنک سازی این کولرها بر اساس تبخیر آب است. کولرهای آبی ثابت در دو نوع پوشالی و سلولزی  در بازار وجود دارند.
 

 

در ادامه به مقایسه کولرهای آبی پوشالی و کولرهای آبی سلولزی میپردازیم: 


کولرآبی پوشالی قیمت پایین¬تری نسبت به کولرآبی سلولزی دارد و سرویس آن راحت¬تر از کولرسلولزی است.در مقابل کولرآبی سلولزی قیمت بالاتری نسبت به سایر کولرهای آبی دارد و به دلیل نبودن گسترده لوازم یدکی و پدهای سلولزی برای تعویض در سرویس آن دچار مشکل خواهید شد.


کولرآبی سلولزی در مقایسه با کولرآبی پوشالی بازدهی بیشتری دارد،واز ورود آلودگی و میکروب به فضا به دلیل خاصیت ضد قارچی جلوگیری میکند.پد¬های سلولزی آن را میتوان هر چهارسال یکبار تعویض کرد.
 
در نهایت اگر قیمت کولرآبی برایتان مهم است،میتوانید سراغ کولرهای آبی پوشالی بروید و در مقابل،کولرهای آبی سلولزی میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.


برای اطلاع از قیمت کولرهای آبی پوشالی و سلولزی به khajikala.ir مراجعه کنید. 
 

 

 

اگر بخواهیم بطورکلی مزایاومعایب کولرآبی ثابت و کولرآبی پرتابل را بررسی کنیم: 


باید بگوییم که کولرهای آبی پرتابل قابلیت حمل و انتقال به مکان دلخواه را دارند.درحالی که کولرآبی ثابت به دلیل ابعاد بزرگ جابجایی آسانی ندارند.


کولرآبی پرتابل نسب به کولرآبی ثابت سروصدای آزاردهنده دارد. مصرف برق و انرژی آن¬هم پایین¬تر است.و همچنین برای نصب کولرآبی پرتابل نیازی به کارشناس نصب کولر نیست.


 




:: موضوعات مرتبط: تاسیسات , ,
:: برچسب‌ها: کولر , کولر آبی , خاجی کالا , تاسیسات ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: